Tuesday, August 21, 2012

:: perginya seorang kawan ::

assalammualaikum blogger2 n my follower smua..
aku rasa la kan mmg da lama aku xupdate kat blog usang aku..
mmg buzy gila2 skarang ni..
byk menda nk kena buat..
tambah2 baru je lepas sebulan puasa and raya..

tapi raya kali ni aku dapat satu berita yg menyedihkan la di pagi raya kedua
perginya seorang sahabat aku yg bernama HAFHIZI atau kwn2 panggil namanya JIMMY..
mmg aku terkejut gila bila dapat berita tu
masalahnya aku baru je jumpa arwah seminggu sebelum raya kat bazar ramadhan greentown..
tup2 dapat je berita arwah da pergi meninggalkan kita semua..

mmg aku taw dia terlantar kat hospital 2 3 hari sblom raya..
tu pn aku tgk status bbm dia..
aku ingatkan xdak apa la..
tapi bila dia update status sambut hari raya pertama di hospital aku mula la syak sesuatu..
raya kedua plak aku dapat berita mengejutkan..
sungguh xkusangka

arwah mmg baik orangnya bagi aku..
walaupun perwatakan dia yg lembut tu,ramai org senang dengan arwah..
bg aku perwatakan dia mmg da mcm tu..
aku plak xmemilih kawan dan aku senang berkawan dgn arwah..
sampaikan arwah ada jugak tolong aku masa study dulu..
aku dgn arwah dulu pn 1 team boling masa tournament kolej dua tahun berturut2..

sememangnya berita pemergian arwah suatu yg mengejutkan smua kwn..
aku juga xtaw apa puncanya..
menurut sumber arwah kena demam berdarah atau scarlet fever
apa2 aku doakan arwah berada di tempat org beriman..

p/s : sapa2 yg bca entry kali ni sedekahkan la AL FATIHAH kepada arwah

ni lah gambar kenangan arwah yg aku ada.ni masa tournament boling tahun 2011

No comments:

Post a Comment