Thursday, June 14, 2012

:: Spain vs Rep Ireland ::


 wah xsabaq aku nk tgk game ni...
al maklumla aku ni kan fan SPAIN aka LA ROJA
game Spain sblom ni menentang Italy cuma draw 1-1
xpuas ati tol aku tgk game tu...
Torres masuk lambat..
yg main striker tu Fabregas..
lg xleh blah Fabregas main striker..apa ke pelik formation coach Spain ni guna pakai..
tp nasib baik la Fabregas score balik yg sblom ni ketinggalan satu gol..
lega la aku pun nasib baik xkalah..
da la 2nd team aku da barai..
apa nk jd la dgn Holland tu..dua2 game kalah..
tp xpe 1st team aku ada harapan lg ni..
tt dgn harapan menang la game lawan Republik Ireland pagi ni..
aku nk tgk Torres main stiker and score nanti..
Puyol xdew pn ssh gak spain nk tahan..
nk harapkan Pique xbrapa nk yakin aku aih..
keeper da tntu la Iker Cassilas..salah satu idola aku gak selain Cech
dia ni pn blh tahan power gak nk tepis sgala jenis bola..
defend lak aku harapkan Sergio Ramos,Pique and ntah sapa nama sorang lg aku da lupa..
tengah plak bagi Xavi,Silva,Fabregas,Iniesta,Xabi Alonso
serang plak bg Torres dgn Llorente..
pergh ngam2 sui..
dgn harapan game mlm ni Spain menang hahahaha
prediction aku plak utuk game ni mungkin 3-1..(pergh xmau kalah hahaha)



p/s: esok nk keja pagi wei hahaha

No comments:

Post a Comment