Saturday, November 19, 2011

:: CHELSEA vs LIVERPOOL ::

esok malam adalah game pertembungan antara dua kelab terbesar di BPL..
iaitu CHELSEA vs LIVERPOOL..
pada jam 12.00 tgh mlm waktu malaysia..
walaupun aku ni fan chelsea tegar bagi aku game ni adalah game yang menarik la..
org cakap la,team liverpool ni team org tua..ntah la..
bagi aku setakat ni liverpool adalah pesaing yang hebat dalam BPL..
tak hairan la masih ramai fan2 liverpool ni kat malaysia..
sapa yang xtaw kan yang liverpool ni adalah kelab lama bg striker chelsea iaitu Fernando Torres aka FT..
da la dua player liverpool yg chelsea beli..hahaha termasuklah yg terbaru ni RAUL MEREILES aka SI RAMBUT PUNK
setakat ni bg pandangan aku la,FT bkn ditahap pada prestasi dia yang sebenar..
sebabnya adalah brapa biji gol je dapat dia buat stakat ni..
wlaupun mcm tu,fan2 chelsea ttpbg support pada FT ni utk jadi lebih baik dari sebelum2 ni masa dia kat liverpool..
dtg je dia kat chelsea trus DROGBA aka ABG BA xdak tempat..so dia kena la buktikan yg dia lg hebat pada ABG BA ni..
tapi prediction aku utk game kali ni mmg la tinggi..sapa yg xnk team dia menang wei..
so prediction aku utk game ni adalah 2-1..
bknnya apa,game lepas2 ni chelsea kena la menang utk rapatkan jurang dgn MAN CITY..
dorang da jauh kedepan nih..
apa2 pn aku harapkan persembahan yg terbaik dari team kesayangan aku ni..
esok malam kalau xdak apa2 halangan aku akan berkumpul n berLIVESREENING di VANNGEY BRIDGE bersama2 dgn MBA Ipoh yang laen...


aku harapkan yang terbaik dari FT utk game ni

ko ni jaga gol btol2.jgn dok lepas lak

kesian ABG BA da jadi simpanan

rempit si rambut punk aka RAUL MEREILES


No comments:

Post a Comment