Thursday, November 10, 2011

:: 11.11.11 ::

salam guys smua follower2 aku nih..
entry aku kali ni adalah tntang tarikh kat atas tu..
11.11.11??
apa yang specialnya tarikh ni??
tarikh ni akan jadi seratus tahun sekali..
masa aku on9 muka buku (fb) td,aku tgk bkn maen ramai la dok update status psl tarikh ni..
ada yg nk declare kapel, ada yang gado, n ada gak yang nk kawen (walaupun hari jumaat)
bg stengah pihak lak tarikh ni bawa sial la bawa tuah la..ntah la aku pn xtaw..
tp tarikh ni xbermakna pape pn pd aku sebenarnya..
tarikh yang genap ni byk makna bg diri aku..termasukla tarikh 08.08.08
tarikh ni la aku declare dgn someone..
abaikan~
tp tarikh ni cuma mengingatkan aku tntang seseorang..tp bkn pada tarikh ni..
cuma tarikhnye yg berlainan..10.10.10 iaitu tahun lps..
katanya DIA nk kawen pd tarikh tu, tp smpai sekarang aku xdgr pn yang dia da kawen..
aku tgk serupa tu je xdak pn berubah pape pada diari DIA..
biarkan jela DIA dgn hidupnya sendiri..
eyh apa aku melalut ni..aku nk citer psal tarikh kat atas tu je..adoi2..
tu citer tahun lps biar jela..
org nk citer tahun ni..apada (sambil ketuk2 dahi)
k lah sebelom aku melalot ntah apa2 lg..aku stop kat sini jela yer..
aku harap korang abadikan la tarikh ni dgn sebaik2nya..jgn nk merapu lak..kalau silap tahyul jdnya..orait..adios amigos~

No comments:

Post a Comment