Monday, October 10, 2011

new follower

salam guys..

aku rasa agak lama gak la aku xmengUPDATE blog usang aku nih..
lgpn sejak kebelakangan ni aku pn bz sesangat..
dgn praktikal lg..tambah lak part time jurulatih aku ni..
jap kesana jap kesini nk handle..
tp setakat ni semuanya berjalan dgn lancar..doakan aku yer
so aku nk citer la sket kan
entry kali ni xdak apa2 pn..hahaha
aku just nk bgtaw semua yg aku da ada seramai 30 follower..baru je mencecah 30..xramai mana pn
so aku nk mencari lg follower2 baru..
bukannya apa, kadang2 aku nk sahre sesuatu benda ke
apa ke kan senang..hehehe...
k lah aku pn da ngantok sebenarnya masa taip entry ni..
kalau ada apa2 aku akan update lg dalam masa terdekat ni..
coz banyak aktiviti aku nk buat ni..
orait adios amigos..salam :)

No comments:

Post a Comment