Tuesday, July 8, 2014

Cinta Kami

Assalamualaikum..w.b.t

Lamanya x update blog ini...masing2 bz lol...xnyempat nk jenguk blog ini.. Hari ini baru relax sikit.. ni pn lepak kt CC..maklumla..kt umah xda WIFI.. org SUSAH...hahahaha.. :)

Aku sbnrnya bukan nk cerita psl WIFI ke,, susahke.. relax ke..HAAAAAAA jeng!! jeng!!...

AKu nk cerita tarikh yg paling bersejarah dlm hidup aku yang aku tunggu2 selama ini.. macam2 dugaan n cabaran utk ke hari itu...Alhamdulillah pd 09/05/2014 aku sah menjadi isteri kepada MUHAMMAD FAKHRI NAIM BIN MOHD HASDI dengan sekali lafaz je....Fuyooo my hubby cool gile ari tu..respect ar..aku yg tgk ni pn gabra..takut die kne repeat..tp ok la dpt tok kadi yang sporting sgt... Satu hari aku xsng duduk.. mcm2 rsa da..masa tu blh plak aku pikir..AKU DH READY KE BELUM NI NK TUKAR STATUS N PIKUL TANGGUNGJAWAB SEBAGAI ISTERI...OMG!!! Actly bkn hri 2 je..smpai skrg i still xpercaya yg i bini org..lagak mcm bujang lg ni..g mn2...mst org pngil miss... opss..heheh :)

10/05/2014 hari persandingan kami..wahhh lg nerves masa 2..tgu PUTERA nan satu xmuncul2...yg mak andam aku lg la..sambil makeup sambil ckp..aku nk je ckp..cpt ckit...dri ini xsabar-sabar dh..hahahah..GELOJOH TAK?/???? AKhirnya di muncul..waahhhhh segak bergaya... tampan menawan my hubby ni... Tgk muka die hilang stress n nerves aku...Nmpk x die segalanya2 utk aku.. Hope ikatan yg KAMI bina ni KEKAL KE JANNAH.. AMIN.. Berharap sgt die yg pertama n last dlm hidup ni... Dah lama inginkan sebuah keluarga yang bahagia n sempurna mcm kawan2 aku..hehehe...Dapat jd DADDY n SUAMI yng cool, baik, loving, caring etc......

Nah ni gmbr2 yg aku selitkan ckit utk tatapan Uallllllssssssssssssssssss























aKHIR SEKALI.. Majulah diri utk masa depan sendri n family ini.. LUV my hubby so much...

:)

No comments:

Post a Comment