Sunday, August 26, 2012

:: KERJA BARU ::

em hai salam smua geng2
da tgk tajuk post kat atas tu kan
ok gua nk citer sket la pasal keja baru gua ni
selepas lebih kurang 6 bulan gua bekerja kat REJECT SHOP Kinta City kini gua berubah angin plak
ni semua keja awek gua la ni yg tolong apply keja tu
gua cuma pegi interview je
nk taw keja apa kan
jeng2 keja dalam bidang banking
jaoh kan lari bidang
gua pn tak jangka sebenarnya
dari automotif lari ke retail then lari plak ke bank
mesti korang pelik kan mcm mana gua bole dapat keja tu
kalau tanya gua,mmg gua pn jawab tak tahu la
da rezeki gua terima jela walaupun gua tak penah ada basic dalam bidang banking ataupun finance
keja kat reject shop dulu pn gua ni cacing je bkn ada pangkat pn


ok nak dipendekkan cerita lah kan
jawatan gua kat CIMB Greentown tu adalah sebagai Personal Loan Advisor
tp..mesti ada tapi kan
kerja gua lebih kepada pembiayaan ASB
sampingannya gua ada jugak buat Cash Express, Awam-i dan Cp-i
kerja gua buat sale je utk cari org yg nk buat asb melalui cimb
ha dgr mcm senang kan cari org je
tp sebenarnya benda tu la paling ssh nk buat tau tak
da banyak jalan yg gua guna
tapi nk tak nak kena la tahan gak kan
yg penting aku nk kan pengalaman bidang marketing ni tambah2 kerja bank kan
bkn senang nk dapat tu
sku pn tak tahu brapa lama aku bole tahan dgn keja ni
aku kan cuba bertahan selama mana yg mampu la
aku nk kumpul duit wei nk kawen
sapa yg xmau kawen kan (haish lari topik lg)

ok sapa2 yg berminat nk buat ASB melalui CIMB bole la roger2 gua
gua boleh terangkan secara detail lg kat korang kalau korang nk la
korang bole la mesej gua ke call ke email ke gua terima je
yg mana ada fb gua bole pm
yg mana ada tweeter bole dm
yg mana ada email ada kat atas tu ha link dia
gua akan roger korang balik and then kita set la appointment
gua nk citer pasal benda ni mmg panjang
so ada apa2 boleh je roger gua.mcm biasa la gua akan roger korang balik

p/s : kalau jumpa link apa2 korang boleh roger2 yg ni
       facebook : shadowblastzz@yahoo.com (gua xsetting pn apa2 so letak je email ni)
       tweeter  : fakhrinaem
       email  : shadowblastzz@yahoo.com atau shadowblastzz@gmail.com


1 comment:

  1. Salam,
    saya marziana ahmad.saya terbaca mengenai kerja sbg personal loan advisor di cimb. disebabkan saya ada interview jumaat ini, boleh tak share info and apa baik buruk bekerja di cimb..kerana saya masih tidak ada kerja yang tetap. harap dapat membantu..


    tq..
    wasalam

    ReplyDelete