Tuesday, December 13, 2011

:: chelsea vs mak cik siti karipap ::

salam semua..
entry aku kali ni simple je..
aku just nk update game chelsea pagi semalam..
antara chelsea dgn man city..
punya la semangat nk tgk game dgn bdk2 mba ni..
aku xtaw plak yg aku sampai paling awal..
2.30 aku da sampai padahal 3 lebih baru game start..
da mcm org gila aku dok sorang2 tunggu bdk2 laen sampai hahahaha...
dgn aku tunggu lama tu aku rasa berbaloi gak la dgn kemenangan chelsea semalam..
dgn kemenangan chelsea, dpat menghentikan kemaraan man city xmau kalah..
last2 kalah jugak dgn team aku..bangga tol aku nganjing2kan member aku yg dok kutuk chelsea sgt tu..
chelsea menang 2-1
walaupun ketinggalan 0-1 pda minit ke 1.46saat team aku xmoral down..
tu yg aku bangga dgn player team ni..dorang bangkit last2 dgn jaringan raul mereiles dgn lampard..aku tgk game tu dgn bdk2 mba yang laen..ada la lbh krg 10 org..tu pn da ckup bg aku slow2 nk kumpul bdk yg minat chelsea ni sekitar ipoh ni..
pagi semalam pun xbanyak pic yang ada..cuma ada dua je..
apa2 pn check this out guys
chow~



antara bdk2 tegar mba ipoh

No comments:

Post a Comment